Grattis älskade mamma! <3

Idag skulle min älskade mamma fyllt 49år! ♥ Grattis världens finaste ängel! Saknar dig massor! Men kommer alltid älska dig mest av allt! ♥♥ 

Det är svårt att hålla tårarna borta.. speciellt en sån här dag! :'( När man tänker på allt och ser hur vacker du är på alla bilder! Sjukt jobbigt! 
Min vackra vackra älskade mamma Carina!! <3<3


Det känns hårt att vi inte kan få ha dig här och fira dig när du fyller år. :/ Det är förjävligt! :(
Men jag och Anders var ute hos mamma igår och tände ljus. ♥ (för ikväll jobbar jag så vi passa på igår) Det är så fint hos henne..var redan ett ljus tänt där. :) Skönt att det inte är massa snö än som täcker allas gravar. Finare utan all jobbig snö. 

I lördags var jag, Anders, Bella & Sara och fikade. Sen tog jag det lugnt med Anders hemma innan han gick och jobba. Sen spenderade jag hela kvällen åt att prata i telefon. Haha (eftersom mina planer sprack..) Först nästan tre timmar med Sara och sen när vi lagt på så ringde Linda och vi pratade i två timmar. Så min lördagskväll bestod av nästan 5 timmars mobil-prat! Haha Örat var alldeles varmt och hade liite kramp i armen men annars var det skoj. :) Sen duschade jag (klockan två på natten, hahah) och sen kom Anders hem. Kollade liite på tv och så.

Igår hade vi en slappar dag! Skiit skönt! Mysig morgon! <3 Sen fixade vi lite lunch och käkade och så. Sen städade vi hela lägenheten. Vid halv tre åkte jag och hämtade Linda ute i Österunda. Hon mådde inge bra och kom inte hem annars. Så det är klart jag ställer upp och hämtar henne.. följde med till sjukan och väntade på henne där. Kryaa på dig! Hoppas det blir bättre! 
Sen åkte vi förbi Ica och såå. Efter fick hon skjuts hem. 

När jag kom hem tog vi det lite lugnt.. Jag skulle hänga upp en handduk i badrummet och typ hoppade liite eftersom jag inte nådde. Då åker min mobil ur fickan och ner på golvet. Batteriet och baksidan flög iväg men jag trodde det inte var värre. Men när jag tar upp den så ser jag att heeeela skärmen är spräckt!! :(:(::( Jävla horhelvete!! :/ Inte en spricka heller... typ tusen över heela. :( Skit också!! 
Så nu måste jag väl lämna in den... bajs!! 

Sen igår kväll åkte vi som sagt ut till mamma och tände ljus! Taack älskade Anders för att du följer med dit! :) Betyder massor för mig! När viv kom hem igen kollade vi på  film och åt massa gott. Filmen Hall pass var såå jävla rolig!! :D:D Hahha heelt sjuk! Så vi hade en jättemysig kväll! 

Idag är det måndag och jag har varit och tränat imorse och pratat med massa om min telefon och så. Snart ska jag åka och jobba. Efter massa lediga dagar är det dax nu igen att sätta igång. Ska vara där lite tidigare och börja med vinprovning.
Nu får jag torka alla tårar för nu måste jag sminka mig och åka och jobba! Hej hej och grattis igen mamma! 

/Jasmine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0