ett dygn..

Hejsan hoppsan! =)
Igår jobbade jag frulle.. det gick braa. Liite segt där på morgonen bara. Men resten av dagen gick bra.. jag slutade vid fyra. Åkte direkt hem.. så var hemma liite innan fem typ. Då parkera jag bilen.. sprang upp med jobbkläderna och tog min mp3 och gick ut och gick. :) Men fyy vad kallt det var igår.. annars var det skönt. 

Det blev väl en halvtimmes promenad och sen gjorde jag lite stopp på stan. Gick till apoteket, Ica och hämta ett paket. :) Sen gick jag hem och packade upp det jag hade handlat och så. 
Tanken var ju att jag skulle vila då.. men som vanligt så hittar jag ju alltid på något annat att göra så jag hann liksom aldrig vila. För sen vid sju så började jag laga mat.. och den hann precis bli klar tills Anders kom hem. :) Vi käkade och slappa liite framför tvn. :)
Sen fixade jag mig och så. För vid tio var det ju dax för lite mer jobb. :) Anders gick också och jobba då men inte på samma ställe. 
Men jag fixade ordning och satte mig i entren. Inte så mycket folk först men sen kom det faktiskt ganska många. Och Linda kom dit också! :):) Hon skulle gå igenom lite saker och prata lite med oss och så. Men sen blev det nog mer än vad dom hade tänkt så hon fick en kamera i handen och fick agera fotograf under kvällen. :)
Hihihi suuper skojigt att jobba med kusinen hela kvällen. :D Det var roligt! Hon sprang ju förbi mig lite då och då och snacka liite. :) Vi sluta vid två. Då gick vi hem.
Jag var super trött innan jag gick och jobbade men när jag väl kom hem så var jag mest trött i kroppen. Vi slappa lite framför tvn och så. Klockan gick och gick och sen hittar man ju på andra grejer att göra så jag kolla på klockan sista gången vid typ fem. Hhaha jag gick ju liksom upp vid fem när jag jobba frulle så det blev ju att jag var vaken mer än ett dygn. :) Hahaha Så jag var liite trött imorse. Men det var en mysig morgon och för en stund sen somna jag liite vid Anders i soffan. :) Hehhe Men nu är jag pigg igen. 

Ska alldeles strax åka och jobba. Jobbar kväll ikväll.. så börjar halv fyra. 

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0