enda ner i graven..

Vissa saker gör mig arg, ledsen och jävligt irriterad!!.. När man ser dig överallt... och då menar jag verkligen överallt!! :/ Vart man än vänder sig så har du varit där eller är där, du har lämnat spår efter dig som man hittar precis överallt. Det är jävligt drygt och jobbigt! Vet inte varför det är så och varför du varit där... men det tar på en. :/ Jag vill inte bara se dig överallt och se vart du varit.. jag vill också känna det och vill att du ska vara HÄR! Inte på alla andra ställen. :(
Jag visste redan för länge sen att det var mycket men inte så här mycket.. det dyker upp nya saker heela tiden! När ska det ta stopp?? Kommer det någonsin ta stopp?? Hur mycket är det?? ..
..och jag vet att jag inte kommer få reda på det, det kommer liite jag får reda på lite då och då. Men hur länge ska det fortsätta? Jag börjar bli jävligt trött på det nu!! Någon jäkla gång måste det väl räcka och ta slut?? Eller kommer det baraa fortsätta och fortsätta tills jag inte pallar mer? ÅÅåhh.. blir galen!! 

Jag vet att jag inte borde bry mig. Jag ska egentligen bara skita i det.. men det är inte så lätt! Och eftersom jag inte glömmer saker i första taget så är det just sånt här som kommer följa mig enda ner i graven.. drygt som faan! Kommer ihåg såna här saker som är flera år gammalt men det vill inte gå bort, hur mycket jag än försöker! 

Hur mycket kan det få plats i ens huvud? Kommer det sprängas när det är fullproppat med konstiga och dåliga tankar? Jag hoppas man i så fall blir liite förvarnad först..

Aja... nu ska jag äta lunch med Bella. Kan behöva snacka av mig liite då också.
Gott nytt år!! Har helt glömt att skriva det.. men skriver mer om nyårsafton senare, om jag pallar. 


/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0