2012!!

Heej! 

Det är nytt år! Redan 5 januari 2012! Tiden går foort, det var ju alldeles nyss nyår liksom. Sjuukt! ;) Haha 

Dom här dagarna har jag tränat, tagit det lugnt och så. Har även haft en sjuk Anders hemma. :) Tråkigt att han är sjuk men skoj att ha han hemma liite. :P Hehe
Nästa vecka börjar allvaret igen.. så bäst att passa på att ta vara på dom här dagarna innan det är dax att börja jobba på riktigt igen! Så om en timme typ ska jag och Bella åka till Västerås och kolla om vi kan hitta något skoj. :) 
Tajmar så Anders kan åka hem med oss också. :) hihi 

Jag ska jobba ikväll och imorgon.. men inte på vanliga jobbet så det är ju nästa vecka som räkas som "tillbaka till verkligheten" haha. Ska bli skoj att jobba ikväll.. hoppas det kommer några partysugna folk. =) Så man får liite att göra. Skulle ju behöva en riktig super kväll med masssa folk för att känna att jag verkligen kan det. :) Hahaha Så kom igen nu alla.. gå ut och festa ikväll eller imorgon!! :D


Men nu ska ajg fixa mig så jag är redo att åka snart. :)





/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0