Stoorhandling & hemmasjälvmyskväll

Heej! 

När jag hade vilat en stund efter jobbet (blev typ tjugo minuters vila) så åkte jag och gjorde liite ärenden på stan. Hämtade bland annat ut ett paket, två par skor och en tröja. :) Ett par skor är mestadels till dansen. Funkar ju inte med mina "jazz-street"-dojor längre! ;) Hehe Allt passa perfa och var snyggt! :D

Sen vid sju åkte jag till Västerås.. träffa Anders när han sluta jobba. Sen åkte vi till Hälla och handla massa mat. =) Det var verkligen stoor handling. Nu får inte ens en fluga plats i frysen! :P Hahaha fick leka tetris för att få allt att få plats. Hahah Men det är ändå sköönt att handla massa på en gång, då behöver man inte tänka på det hela tiden och vi behöver ju inte direkt handla ofta.. nu klarar vi oss ju till jul, typ! ;);)

Vi köpte med mat på vägen hem sen var det bara att åka raka vägen hem, bära upp allt och så. För Anders jobbar på hörnan ikväll så han hade liite bråttom iväg. :) 

När han drog käkade jag maten framför tvn. Nu har jag suttit vid datan ett tag och nördat.
Målar även naglarna, dricker jordgubbs-smoothie och bara tar det lugnt. Kan vara liite sköönt det med. :) Tänkte strax ta plats på golvet framför tvn och träna på danserna. :):) Hehe Mina grannar läär älska mig när jag hoppar runt i lägenheten så fort Anders inte är hemma! ;);) Hahahah Speciellt på nätterna. :P
Men nu ska jag måla naglarna på andra handen (inte så snyggt att bara ha på ena) hihi. 
Hoppas ni har en braa fredag! =) 



/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0