Söndag.

Hejsaan hoppsan! 

Idag är det söndag.. helgerna går lite föör fort tycker jag! :/ Vips så är det måndag igen.. men men. Haha

Igår skulle vi haft en skojig och mysig dag men det blev inte riktigt som jag tänkt mig.. :/ Skitdag heelt enkelt! Vi åkte till Västerås i onödan och sen käka vi köttbullar på Ikea och gick ett varv i erikslund.. sen hem bara. Då gick jag och träna. 
Sen satt jag i soffan typ hela kvällen och orkade inte ens röra mig typ.. fundera massa bara, men vet inte om jag kom fram till något vettigt. :/ 

Men men nu har jag fixat mig och ska om en stund åka till Erikslund (igen) för liite shopping med Linda & Bella. Var inte riktigt på humör igår så då gick jag mest förbi alla roliga affärer så idag ska jag gå in i dom också. ;) Hahah
Så vi får se om vi kommer hem med något skojigt. :D 

Men nu ska jag fixa det sista så jag är redo när dom ringer. :) 



/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0