Shopping!

Heej! 

Nu är jag hemma igen, kom hem vid typ sex. 
Jag, Linda & Bella drog ju till Erikslund för liite shopping. Det är fan niice där.. skit stort! :) 
Vi hitta lite smått och gott alla tre. Jag köpte en assss cool ring!! Lägger upp en bild. Sen köpte jag ett par blåa mjukisbrallor (bra att dansa i) och två linnen, ett svart och ett randigt. Snygga! Sen blev det inget mer.. :/ Hahah
Men det var en skojig dag. 
När vi kom till Enköping igen åkte jag och Linda till Ica en snabbis.. jag fick fyra gåvor av dom! Eftersom jag skaffat icakort ganska nyligen... snälla!! :D Hehe 

Sen jag kom hem har jag tränat på danserna (liite trångt i vardagsrummet bara :/ haha) och suttit vid datan och häckat. Dom passa på att ha grabb-dag hos Azad när vi hade tjej-shopping i Västerås så vi får väl se när Anders dyker upp. Haha 

Snart börjar det masssa bra på tv.. vet faan inte vad jag ska välja. :/ Sommarspelen, partaj, gustafsson 3tr, let´s dance norge, filmen déjá vu... wtf!! Vill ju se allt men vissa av dom går ju samtidigt. :( Hahahha Vi får se vad det blir. :) Men nu ska jag kolla om det finns någon tid ledig i tvättstugan så jag kan tvätta liite. :)


Det är en orm.. men den är ju inte runt hela fingret liksom.. as ball tycker jag! :):) Även fast ormen är liite läskig! ;);) Hehehe
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0