Öm i heela kroppen..

Hejsan! 

Jag har typ bara jobbat och jobbat dom här dagarna jag inte skrivit något... 

I förrgår så hade vi onsdags-mys-kväll här hemma. Vi beställde pizza och myste i soffan och sen spelade vi liite bilspel på xboxen :) Jag var ganska braa! Hahahha (när jag hade liite fusk ;)) 

Igår efter jobbet var det dans som gällde!! Vilade ett tag när jag kom hem. Sen åkte jag till Västerås. Men vägen var ju sååklart avstängd, så man fick åka gamla vägen..och det gick bra först men sen kom det ju en grej framför som åkte huuur sakta som hellst. Typ 10km i timmen!! :( Och det blev världens kö och massor med mötande bilar så man kunde ju inte köra om heller. :/ Kunde han bara inte kört åt sidan?? Så jag kom försent till dansen.. :(:( Visst jag kom typ bara 5-10 minuter sent men ändå. Inge skoj och jag körde ju typ som en biltjuv när man väl kom ut på stora vägen igen. Men men liite små damp och stressad som ett as.. men dansen gick jäkligt bra när jag väl kom dit! Vi började ju på nya dansen igår.. den är gryyyym!! :D:D Såå jävla cool! Det här kommer bli braa som fan. Liite svårt bara för det går så snabbt.. själva dansen går fett fort och vi ska ju lära oss fort. Men det är roligt! =) Blev liite impad av mig själv igår faktiskt ;) Haha Jag visst att jag är grym...men inte SÅ grym! ;);) Mohahha Nää skooja bara.. men det går skit bra och är super kul! 
Efter dansen hämta jag upp Anders.. han slutade jobba precis när min dans sluta så det blev ju perfa! 
Sen åkte vi hemåt.

Idag har jag jobbat frulle igen.. det gick bra. Är typ mördbultad i heela kroppen bara efter dansen.. men men bara att köra på! =)

När jag sluta åkte jag och handlade liite doft-grejer som är till jobbet. Och nu är jag hemma. Så nu är det alltså heelg! Är ledig heela helgen och det är sköönt!! :D 
Det första jag gjorde när jag kom hem var att betala alla räkningar. :/ Det är inte såå skoj..men skönt att få det gjort! :) Och idag kändes det liite sköönare att betala alla för idag fick jag min första lön som heltids-anställd. Så tjänar ju mer nu.. det är niice! ;) Haha 

Men nu ska jag nog vila ett tag och sen hämta en grej och så ska jag nog träna liite (både gym och dans)! :)

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0