min baby

Precis idag har jag och min älskade Anders bott ihop i ett år. :) wiiie det är skojigt och många fler år ska det bli. ;) hihi det känns bra som tusan :) Älskar dig plutten. :):) <3<3 Just nu sitter jag på jobbet, vi har precis käkat middag. jag jobbar mellanpass idag så jobbar ju över middagen också. I helgen har jag gjort massa skoj... i fredags jobbade jag ju kväll, slutade typ halv två och då åkte jag hem och kolla på tv. sen runt typ tre kom Anders hem, yosef var med också. dom hade lit mat med till mig och så kolla vi på tv. på lördagen åkte vi och käka tacobuffe på fanna krogen. det var smarrigt, sen åkte runt lite och sen hem till oss. Grabbarna spelade lite xbox medans jag fixade mig. Sen var det party! :) Anders jobbade på all in, min söta dj. :) Då kom Bella, Gabbe, Pierre och alex. Vi drack och rökte vattenpipa. Sen vid typ halv tolv gick vi till all in. där drack vi och satt och prata. :) Dom stänger ju ett så då vänta vi lite på Anders och seb var vi på torget ett tag och sen gick vi hem. :) Igår när vi vakna vänta vi på att yosef skulle komma sen åkte vi till Öb en snabbis och handlade lite. Sen drog vi ut till mormor & morfar och tvätta min bil. :) så nu blänker den. hihi Vi fika en snabbis och sen åkte in till stan igen. Då lämnade hag grabbarna och gick och träna massa. det gick bra. När jag var klar cyklade jag hem igen. duschade och sen myste med min babe framför tvn. Vi käkade även middag. Vid nio kom Yosef, Pierre och Azad. Då var det filmtajm.. vi såg paranormal activity. Satan vad läskig den var!! :/ nu kommer jag aldrig vilja stänga på jobbet själv. :S Får säga det till johan ;) hehe Sen var alla liite rädda så då kollade vi på en komedi, men den var heelt sjuk. hahaha ej normal film asså. Efter det satt vi som nördar och spela wordfeud.. bredvid varandra i soffan allihopa. hahaa mobbade! ;) sen drog alla hem och då kolla vi på tv tills vi somna. :) En super trevlig helg alltså. :) Nu ska jag fortsätta jobba. Snart är det middagsdax här. /Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0