Jag lever!

Heeej! Jag lever... vet att jag inte bloggat på typ två veckor men vårat internet är glappt och kopplar från heela tiden och då hinner jag ju få damp innan jag hunnit skriva något och när jag skriver från mobilen så blir inläggen bara massa text utan mellanrum och bilder, inte det roligaste kanske men men så får det bli. Ett ny internet grej är beställt så det kommer vilken dag som helst nu. :) Att har rullat på... jobbar för fullt typ hela tiden. Men jag har även börjat dansa!!! I Västerås på dansverkstan och där dansar jag nu dancehall! :D Det är sååå jävla kul. :):) hihi När jag anmälde mig så visste jag inte vilken nivå jag skulle gå (eftersom jag aldrig dansat den stilen förut ) men nybörjare var för lätt och fortsättning passade inte med tiden så nu går jag fortsättning /avancerad. hihihi Det går fort som faan men det går braa som fan också! :) på två lektioner (två timmar) har vi lärt oss en hel koreagrafi! :) hihi Så på torsdag ska vi börja på en ny dans och våran lärare Sara visade den och den är grym! ;) hehe. Så nu är det torsdagarna jag längtar mest till! ;) hihi Sen i helgen var jag ledig.. heela helgen, var ett tag sen jag var det. Så fredagen spenderades på gymmet och sen på stan med Bella., vi fikade och kollade runt liite. Sen käka jag middag med min sötis kille och myste lite. :) Senare kom Nicole hit och vi drack, snacka och hade skoj. Sen gick vi till All in och var där ett tag och efter det dansade vi på stadshörnan där älsklingen spelade. :) I lördags hade vi en mysig och lugn morgon. Sen var det dax att fixa till sig för vid sex kom Dino och Bella hit och drack med mig och Anders. Sen kom Yosef också hit. Vid typ halv åtta gick vi till Fernandos där vi mötte Poya, Nassim, Sabina, Cilla, Malin, och två till. Vi firade ju att Yosef och Poya har fyllt år. Vi satt där och drack en timme typ. Sen tog vi alla bussen till Västerås. Gabbe kom precis till bussen också. Det var en jäkligt kul bussresa.. hahaah det tyckte även en tant som satt bakom alla oss. ;) hehe Hon sa till och med det innan hon gick av. hehe När vi kom fram gick vi till Tabazco och drack och prata. :) Där drack vi tjejer den godaste rosa pantern! Godaste jag någonsin druckit! muums :p hihi När vi varit där ett tag så gick vi til Blue moon bar. Där dansade vi, snacka och hade det trevligt. :) Vid två gick bussen hem.. sen gick alla raka vägen hem när vi kom fram. :) Yosef sov hos oss. Jag fixade liite nattmat och dom spelade liite. Sen soov vi. Mysig söndagsmorgon och sen åkte vi tre och käka på Fanna krogen. Gott! :) Hehe Sen på eftermiddagen igår tränade jag liite. Sen gick jag till Ica och handlade liite gott. Sen var det myskväll med baby som gällde! :) Det gick massa braa på tv och sen kollade jag på en halv-läskig film som hette godsend. Då vilade Anders liite i soffan bredvid mig. :) sååå söt! <3 hihi Nu ska jag fixa mig och käka liite lunch, jobbar kväll idag så om någon timme ska jag åka och jobba. Det är verkligen tråk-väder ute idag. :( Vill inte ha höst och vinter!! :/ Bara massa regn hela tiden.. men men. Ha en braa måndag! Hej hej! /Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0