yes yes yes

Ääntligen känns det som vår ute.. på riktigt!! :D:D Wiiiie har ju längtat ihjäl mig efter liite värme och sol. Nyss när jag åkte hem så var det 12 jäkla grader ute. :):) Härligt! Hihi
Skrev inget igår... hmm, ej bra. Haha
Jag jobbade ju igår.. på Aske. Det gick bra och det var inte så många gäster. Slutade vid fyra. Då åkte jag hem och träffa Anders liite, han var ledig. :) Sen när Linda slutade så tränade vi. Fast jag hade tvättid bokad och hon skulle vara chafför så det blev inte så länge. Vi tränade väl typ 50 minuter kanske. (det betyder extra hårt idag).
Sen gick jag hem och duscha och så. Då ringde Linda och ville hitta på något.. Pierre var också på. Och jag var hungrig som tusan så vi åkte och käka. I den här stan är ju liksom inget öppet efter tio. Så det fick bli Max för jag pallade inte käka en hel pizza eller något sånt. Haha Köpte med mat hem till plutten också.
Sen myste vi i soffan framför tvn. ♥
Sen var det dax att sova för jag började ju åtta imorse. Det har gått bra att jobba.. var lika många gäster som igår så det flöt på bra. Slutade fyra idag med. Så nu har jag varit hemma en stund. :)
När Linda slutar ska vi gå och träna..tror jag, har inte fått tag på henne på heela dagen så jag vet inte om hon har någon annan plan för ikväll. Men jag ska träna iallafall.
Såhär ser jag ut på Aske. Hehe det blir ju liite olika kläder på dom olika ställerna jag är på. Haha Hade varit nice med ett jobb där man får ha "snygga" kläder också. ;) heheh Men men liite roligt att inte behöva ha exakt lika kläder varje dag iallafall. :):):) hehehe
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0