Yeeah..fredag!

Idag är det fredag! :):) Wiiie.
På morgonen har jag jobbat.. började tio och slutade tolv. Haha "låång" dag! ;);) Heheh Det känns ju värt. :P heheh Nej men det gick braa och flöt på. Så nu ska jag käka något.. sen tänkte jag gå iväg och träna.
Ikväll får vi se vad som händer. :) Har pratat med några..så något busigt ska vi väl kunna hitta på iallafall.
Linda & Åsa är på väg till Stockholm nu.. dom ska på Let´s dance ikväll. LIITE AVUNDSJUK! Hshahaha men jag hoppas dom har kul.. och jag SKA se dom i tv. :) hehe Sa till Linda att hon ska ställa sig och vinka såå fort hon ser en kamera. :):) hehehe
Men nu ska jag sätta fart så det händer något.. ska kolla om det finns tvättid också. :)
Bye bye!
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0