våren känns ganska nära nu

Hallå där! :D

Det är super fint väder idag. :) Det är massa sol och det var över 5 grader ute (enligt min bil) :):) Wiiiie

Nu på morgonen har jag hunnit vara på systemet och på coop. Nu lagar vi mat här hemma och ska strax käka..när det är klart. :) hehe
Sen ska vi nog slappa liite framför tvn och någon bra film kanske. :) Man måste ju få vara lite lördags-slapp ibland. :) hahaha

Linda mådde inte så bra i natt.. jag hoppas det bara va maten vi käka igår. Hon får ju inte bli magsjuk. :/ Men jag mår ju bra och jag käkade ju samma mat. :( Konstigt! Men jag hoppas inte jag blir dålig och hon får se till att bli bra nu! :) Krya Linda!

Men nu ska jag kolla till maten så den inte blir bränd. :):) heheh

Ha en trevlig dag nu! =)

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0