Vad ska man säga?

Godmorgon!
Igår va jag med Anjana hela dagen typ. :) Gick ju och träna och sen hem och duscha fort. Sen träffa jag henne på stan och kolla runt liite och så. Sen skulle vi käka på Wickmans..men dom stängde visst tidigt så vi tog med mat hem till mig.. jag käka EXAKT samma sallad som i förrgår med Linda. hahahah Men det var gott igår med. :)
Sen kollade vi på Let´s dance för att se om vi såg Linda & Åsa.. vi tror vi gjorde det i början. :) Hihi Skojigt!
Vid typ sju (eller vad klockan va) kom Pierre. Vi drack lite och snacka massa. Sen kom Azad in liite också och Yosef kom hit. :) Anders kom hem en snabbis okså för sen gick han och Azad för dom spelade tillsammans på Joar igår. :) Skoj skoj.
Sen fortsatte vi och dricka och körde ett drick-spel som jag kom på. Hahahha Stress.. och när man slår först dricker den andra. :):) Yeeeah ;)Sen kom Dino upp ett tag också. (då hade Anjana åkt hem). Så jag och grabbarna åkte förbi donken lite fort..jag köpte 11 cheese (hungrig, jaa visst!) Hehe Nää men jag köpte med mig till killarna som redan var på Joar. :) Hehe Snäll som tusan.
Sen åkte vi iallafall till Joar vid typ halv tolv. Jag hade kul..dansa massa och så. Men sen...hände det något! :/ Asså pallar liksom inte. Vad ska man säga?? Jaa, att jag blir fucking irriterad ibland. Så kvällen slutade sådär...
Poya kom också vid typ halv tre.. det var skojigt!.
Men jag skulle inte palla vara som vissa människor.. visst jag kan bli arg och så och visa det (inte blyg med att säga vad jag tycker) men då står jag för det. Håller inte på att ena dagen vara snäll och andra vara fittig. Falskhet är en av dom värsta sakerna jag vet. Asså, palla hålla på så. Hahahhahahaha PATETISKT (med stora bokstäver) hahaha fy faaan!!
Men men idag är en ny dag och kan inte bli annat än bättre. :) hehe
Nu ska jag strax käka mat med Anders (han lagar) ;) Wiiie.
Puss Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0