trött tjej nu..

Heej!

Kom hem från jobbet för en liten stund sen.. det blev ett 24-timmars pass idag. Så nu är jag ganska trött. ;)
Det gick bra.. var massa små grupper ikväll.. då blir det liite mer att hålla reda på. Men det har gått bra. Var liite segt på slutet bara men det giick fin fint. Det var jag och Peder som stängde. 

Men nu ska jag nog in till Azad en sväng där han och Anders spelar xbox. Haha Måste ju få vara liite social innan det är dax att sova. Jag börjar sent imorgon så jag behöver ju inte gå upp så jätte tidigt, men tänkte försöka träna innan jag börjar också. 

Det var något speciellt jag tänkte på när jag jobba som jag skulle skriva.. men jag kommer faan inte ihåg. :( Hahahha Men kanske kommer på det snart. Annars var det nog inte så viktigt. ;) Haha

Linda har tatuerat sig idag.. det blev super snyggt! Jag är fett sugen jag med nu!! Jag har ju redan tänkt ut typ tre, fyra stycken jag vill göra. Men vill ju inte göra alla samtidigt och så och det får vänta någon månad. :):) Heheheh men jag har redan bestämt vad och vart! :D:D

Men nu ska jag in och heja på när dom spelar..kanske sno dosan (eller vad heter en spel-grej??) och spela liite jag med. :P Hahhahahah
Godnatt! Sov så gott nu!!
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0