tisdag.

Det är tisdag idag.. det kanske alla redan visste, men ville säga det ändå.
Jag har hunnit träna nu på förmiddagen. Det gick bra. Sen har jag bara duschat och fixat mig.
Ska strax åka och jobba. Så kommer inte kunna skriva något fören inatt, om jag inte är föör trött då. ;)
En sak jag stör mig på som faaan.. är att det alltid ska vara något problem eller sånt.
Skrev ju det i något tidigare inlägg (igår) men jag får verkligen damp på sånt!
Nu får jag inte vara som jag är heller.. skriva vad jag vill eller säga vad jag vill. Jag säger ju typ aldrig något dumt om någon eller om något.. (visst kan dampa på vädret och dumma människor ibland.. men det förtjänar dom). Vad är problemet då?? Fattar inte varför alla jävlar verkligen försöker ändra mig.. jag är den jag är och såhär har jag alltid varit. När jag var liten, tonåring och nu när jag är äldre. Så palla försöka ändra på det. Om det inte passar så får man väl söka efter någon som passar bättre istället. För jag orkar snart inte med det längre.
Och att man inte behandlar alla lika... det är något som stör mig förbannat mycket! :@
Visst kan man kanske inte vara exakt lika och behandla alla exakt lika.. men vissa försöker ju inte ens.. inte för fem öre! Det gör mig ledsen, arg och besviken som en jävla fitta!
Just det...FITTA är ett ord jag använder jävligt ofta!! Både i bra och dåliga saker.. privat dyker det nog upp i alla olika meningar. Men jag kan ju skärpa mig och inte säga sånt när det är olämpligt. Står ju inte direkt och säger fitta i kön i mataffären eller sånt.
Är det något fel på det ordet eller?? Alla tjejer har en och jag tycker seriöst inte det är ett fult ord. Visst är det kanske finare och så att säga typ framskjärt eller något sånt. Men det gör inte jag. Och om jag inte ens får använda dom ord jag vill så är det faan illa!!
Finns det något annat jag måste ändra på????
-Utseendet
-Attityden
-Språket
Nää jag kan inte ens komma på något mer som man kan ändra på.. matvanor? intressen?
Jag blir såå himla less ibland på vissa saker..
Jag är den jag är... om det inte duger, okej.. men då är det kanske dax att hitta en ny "Jasmine" för jag kommer ju inte vara jag om jag ska ändra allt alla stör sig på..
Men men får väl försöka ändra mig liite så jag klarar av det här så länge..
Och det här inlägget är inte om någon speciell person.. det är om flera olika saker.. så ingen jävel behöver ta åt sig och bli typ arg och så.. men kanske det är dax nu att fundera på hur man beter sig och så..
Men men nu ska jag dra och jobba! Ciao!
/Jasmine

Kommentarer
Postat av: anjana

<3

2011-03-15 @ 14:42:55
Postat av: Fashioncorner by Linda

du är bäst i mina ögon! :)

2011-03-16 @ 18:57:18
URL: http://llinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0