Tack Linda!

Hej hej!
Kom nyss hem från jobbet. Det har gått bra. Det var jag och Ingrid hela dagen och kvällen, vi fick hjälp av Petra på kvällen också. Det har rullat på bra. Det var liite segt där innan middagen ett tag. Hehe hann till och med sitta några minuter och fika. (dom drack kaffe) haha. :)
Under dagen idag har ju Linda gjort om min blogg. ( jag är inte så teknisk och så så jag fattar nada av sånt där) hahaha. Men det blev bra som tusan. Det var ju Linda som gjorde bloggen från början också..hon är bra på sånt här hon. :) hihi Så TAAACK för hjälpen snälla kusin!: :):)
Nu börjar jag bli ganska trött. Ser att någon annan i soffan också är lite sömnig. ;) hihi Så det är väl snart dax att sova liite. :) Imorgon ska jag sova ut, sova tills jag vaknar! Yeeaah, det är sköönt. :) Hihi Börjar jobba sent imorgon så då kan man sova ganska läänge. :D:D
GODNATT!! Hej hopp!
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0