svart

Godkväll!! :D
Jag har nyss målat naglarna. :) Nu är dom svarta som natten! :):)
Tycker det är skojigt att ha nagellack.. meneftersom jag jobbar med det jag gör kan jag ju inte ha det när jag jobbar så jag får passa på att ha det när jag är ledig i några dagar. :) Hehe Är föör lat för att bara måla en dag och sen ta bort det dagen efter. ;) hehe

Jag var ju iväg och tränade tidigare ikväll.. det gick super bra. Körde massa konsition och mage, rumpa och rygg. Började med att gå 5 minuter, springa 5 minuter, gå i uppförsbacke i 5 minuter och sen kuta som faan i 5 minuter. Börjar bli duktig! ;);) Hehe Så imorgon kör jag resten av kroppen.

Sen när jag kom hem började direkt Sveriges värsta bilförare på tv. :):) Hahahah tvillingarna är bara föör skööna!! :D:D Hahaha Alla deras kommentarer alltså.. pallar liksom inte. :) Hahahah Jag käkade mat medans jag kolla och så. :) Sen dess har jag suttit vid datan lite och kollar på tv. :) Hehe

Nu ska jag ha lite filmmys med mig själv och hoppas att plutten kommer hem snart. ;) Han är i Västerås och käkar och så med sitt jobb. :) Skoj skoj.

Nej nu ska jag fortsätta att kolla på tv och slappa. :) Ha en bra kväll. :)

Pusss Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0