söndag = dans!!

Heeeej!
Jag har inte skrivit något idag.. har varit allmänt seg och har bara myst i soffan med baby. :)

Jag hade super skojigt igår.. skojigt som tusan att träffa alla igen.. det var ju skit länge sen ju.. :/ INTE OKEJ!! Måste ske oftare! :) Vi var först hemma hos Felix och sen gick några till en annan fest och jag, julia, niklas och Anderas intar Joars dansgolv! :D Hehhehe det var rockkväll men det var ganska kul ändå. :) Det sluta med att det bara var jag och andreas kvar tills det stängde. :)

Då följde han med till torget.. jag köpte med massa mat till mig och Anders. Sen gick jag hem. Då moffa jag och Anders i oss en kebab och en hamburgetallrik sådär mitt i natten! :):P Heheheh Det var gott! ;)
Sen kollade vi på film.. klockan 04.30 i natt! Hahhahahah inte gå och lägga sig som normala människor hade gjort.. nää vi satte på en film och kolla istället. :) hehehhe Men sen gick vi och la oss.

Idag har vi som sagt bara slappat.. älsklingen lagade mat och sen har vi bara kollat på film och lite så. :)

Nu ska jag iväg och dansa.. inte lika länge som vanligt.. blir bara 1,5 timme idag. :/ Men men det får duga. :) Hhehe det är skojigt ändå! Det är tråkigt när det är lov. :( Men nu jäklar kör vi igen! :D:D Wiiiiie Dansen är ju veckans höjdpunkt. :):) hihi
DANS IN MY HEART!! <3<3<3<3<3<3 hihihi ;)
Nej nu måste jag sätta liite fart.

Hoppas ni haft en bra söndag!

Puss Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0