sommar och sol...

...eller snö och ej sol!
Hahah, det är inge kul att vakna och se att det kommer liite snö från himlen. :/ Vart tog det fina vädret vägen liksom?? :( Haha. Nej men vi alla är ju vana med vintern och det så det kan ju fortsätta vara kallt och snöigt! Hehe
Nää nu ska vi inte vara så negativa.. jag gillar ju min vinterjacka och mina kängor så kan ju vara glad så läänge jag får använda dom! ;);) Haha
Läängtar bara liiite till man kan ha shorts, gladiator-sandaler och ett löst linne! Ååååhhh...kommer blir en härlig sommar när den väl kommer. :):)
Jag har nyss käkat frukost/lunch. Det var smarrigt. Det var Anders som laga det igår när jag jobba. Det är sköönt att det finns mat som är klar när man är hungrig. :):) Wiiiie Då slipper man hålla på att tänka på sånt. Så det är bra att sötisen fixar sånt ibland. :):) hihi ♥ Pusss på dig!!
Nu ska jag fixa till mig, ser ut som ett troll som nyss vaknat! Hahahah :D:D
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0