sköönt

Hej hej.
Nu är jag hemma igen.. efter en liten skön promenad i solen och ett svettigt träningspass. :) hehe
Körde så det rykte om löpbandet idag. ;);) hehehe eller kanske inte riktigt men körde på ordentligt. :)
Sen när jag hade tränat klart avslutade jag med att sola i 20 minuter.. mm, det var sköönt! :) hihi Asså inte ute..i ett solarium. ;) Fast det känns som man skulle kunna få pytteliite färg om man står still i solen ganska länge idag. Den är ganska stark och varm. :) hehe Ska testa senare. :P:P hehe

Men det var skönt. blev liite brunare tror jag.. fast det ser ut som man blev brunare på framsidan än på baksidan. Hahahaha SNYGGT!! :D:D Jag vill vara såhär brun..


Ni kanske inte ser så mycket skillnad.. men det ÄR mycket skillnad. :):) hehe Det här var efter en vecka i Bulgarien. :) hehehe Så tre veckor i Malaysia skulle sitta fint, då kan vi snacka om fin färg när man kommer hem (kan jag tänka mig, har ju aldrig varit där) haha

Någon som vill åka dit typ nu?? Haha Jag vill åka till värmen och solen och bara mysa och ha det skönt och skojigt. :) Det skulle vara grejer det. hihi

Nej, men det är vl bäst att jag stannar hemma och jobbar och sånt istället. :) heheh Får fortsätta sola i ett solarium och få färg på det sättet.. inte lika skojigt kanske men va faan.. hahahaha :D:D

Nu ska jag ta en sväng med dammsugaren! :D

/Jasmine

Kommentarer
Postat av: Ida

Hey :D

Såå söt när du skriver, man blir så glad när man läser din blogg :)



Kram

2011-03-07 @ 21:35:01
URL: http://icequeeen.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hehe Taack! :) Vad roligt att du blir glad. :) hihi Kul att se dig igår.. var skit länge sen ju. :)

Kraam

2011-03-08 @ 00:43:35
URL: http://jasminelindholm.blogg.se/
Postat av: Ida

Jadesamma :) Jaa föör länge sen nu.. tiden går så himla fort..



Kram :)

2011-03-08 @ 00:56:24
URL: http://icequeeen.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Jaa jag fattar inte hur tiden kan gå såå jäkla fort. :/ Hahaha Känns som det var igår vi gick i fjärdhundra. ;) hihi :D:D

Kram

2011-03-08 @ 17:30:25
URL: http://jasminelindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0