Semlor!

Hejsan svejsan!

Nu kom jag ganska nyss hem från en jobbdag. Det har gått bra. :) Ganska mycket gäster men det flöt på bra och ganska lugnt. :) hehe Gillar såna dagar. ;)

Nu ska jag dra iväg och träna. Måste träna extra hårt idag så jag och Anders kan moffa i oss semlor ikväll! ;);) heheheh Det är ju liksom semeldagen (fetistisdagen, eller va tusan det nu heter) haha. Då måste man ju passa på att käka semlor. :) Fick en super god minisemla på jobbet idag också.. men det räcker ju INTE!! Hahaha Ska man moffa så ska man ju moffa, inget mer med det liksom. :) Hihi
Så nu ska jag alltså gå och se till att svettas som faan på gymmet. =)

See you later alligator!

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0