säger godnatt!

Hej hej!
En väldigt trött tjej säger godnatt nu!!
Inatt sov jag typ inte mycket alls.. kunde inte somna och sen direkt när jag vakna (hade ställt klockan) så gick jag och gymma. Så någon vila har det inte blivit det senaste dygnet. :/ Och imorgon kör jag ett låångt pass på jobbet. Och börjar tidigt på torsdagen.. så vila får jag göra på torsdag kväll efter träningen.
Men men.. det ska kännas att man lever!
Idag fick jag mitt första "allmäna pension"-brev. Hehe skojigt att se hur "mycket" man tjänat ihop. Så nu ska man ju kämpa på med att jobba i ca. 44 år till. Ooh yeeah.. ser fram emot det! Hahaha
Men men nu ska jag sova.. är skit trött!
Godnatt!!
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0