Redo för habb!

Nu börjar jag bli redo för party! :D:D Habba är ett annart ord för dricka (Anjana har lärt oss liite förorts-snack) ;)
Hehehe Nu är party outfiten på och håret fixat.. bara på med liite smink så är jag redo för kvällen. :):) Linda och Pierre kommer hit sen och då är det all in som gäller! Alltså ska vi ha pokerkväll..ALL IN! Hehehhee ;);) Skoja!

Men nu ska jag fixa mig så jag är fit for fight när som kommer. Anders kommer hem snart också.. men han jobbar ju på Joar sen ikväll så han ska typ bara hem och vända. :) Får se han liite iallafall.. så jag inte glömmer hur han ser ut! :P hihi

Ha en skojig kväll nu allesammans! :D:D

   

/jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0