rädd som faan..

Kom nyss hem från jobbet. Jag stängde själv och det gick bra. :)
Men precis när jag typ var färdig och skulle byta om börjar det låta som faan.. höll seriöst på att få hjärtattack och dö. :/ Jag vet fortfarande inte vad det var.. men det lät typ under bänken vid diskmaskinen. Har aldrig hört att det har låtit så förut så höll ju på att avlida när det börja låta.
Jag som redan är fett feg och rädd! Hahaah Och speciellt när man ska stänga själv.. på Ekolsund var det värre men det är liite läskigt på Thoresta också. Och eftersom jag har sett dom flesta skräckfilmer (gillar att kolla på sånt) men sen i verkligheten är jag ju feg som fan. Och när jag börjar ju alltid tänka massa konstiga saker då också. Hahahha Om mördare, spöken, psykgrejer och massa sånt. :/ Men men jag klarade mig.. ringde Anders när jag stod där och kollade under bänken där det lät och inte ville röra mig. Hahah Modig tjej!! ;) Så pratade liite med honom och sen sprang jag och tog min väska och låste.
Men nu är jag hemma. :) Ska hoppa in i duschen nu. Sen måste jag sova direkt för jag ska upp 6.30. Börjar jobba vid 7.30. Så godnatt!! Sov så gott nu!
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0