promenad, maxi, mat!

Tidigare ikväll gick jag, Linda & Pierre en promenix. :) Vi gick upp mot bergvreten och där träffa vi Sara & Trey en stund. Dom gick med oss en bit. :) Han har blivit stoor. :)
Vi var ute och gick i typ en och en halv timme tror jag. Så det var braaa..men vi gick väl inte i power-fart hela tiden. ;) Men vi joggade två bitar (inte så långt, men ändå) :D Hahahah 

Sen gick jag hem..kollade liite på sveriges värsta bilförare, dock inte slutet så vet inte vem som vann. :/:/ Eller jaa.. vem som blev värst. Så får kolla på datan sen på hela avsnittet. :D
Sen hoppade jag in och duscha en snabbis.

När Anders kom hem så åkte jag med han & Azad till Maxi och handlade mat. Så nu är frysen proppfull..haha gick knappt att stänga. ;) hehehe Och det är massa i kylen också.
Sen efter vi hade varit där så åkte vi förbi donken. Jaaaa jag vet... inte såå bra, men jag höll på att avlida av hunger (kanske inte riktigt såå allvarligt) men var hungrig som faan och pallade inte ställa mig och laga mat så sent. Så körde förbi där och tog med hem. 

Så nu för en stund sen har jag käkat. Snart kommer nog Azad hit så blir det väl xbox time. Hehe :)

Imorgon börjar jag jobba 7.30 så lär ju försöka sova ganska tidigt. Får se hur det blir med det. :D
Hej hej!
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0