Polisen..

Hej hej!
Jag har ju jobbat ikväll.. det gick bra. Jag stängde själv och det gick också bra. :) hehe
När jag var påväg hem (i Bålsta) blev jag stoppad av polisen! För första gången under min tid med körkort. Hehe Och jag har ju haft körkort i liite mer än 2,5 år. Hehe Så jag har klarat mig läänge! ;);)
Dom kollade så jag inte hade druckit och så jag hade körkort. Som tur var hade jag ju inte druckit och jag hade mitt körkort med mig. :) hahaha
Men innan jag fick blåsa när han kollade körkortet så sa jag ju att det var första gången jag blev stoppad. Det tyckte han var roligt. Sen snacka vi om vart jag jobba och att det var en konferensanläggning och att han borde ta med sina polis-kollegor och komma dit. Sen prata vi liite om bilar och så. :D Hahahah sköön! Sen efter ett tag kom han på att jag kanske skulle blåsa också. ;) hehehhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0