Ny dator!

Hej hej!
Nää jag har ingen ny dator.. men Anders & Azad fixade den igår. Rensade och uppdaterade tror jag. Är inte så haj på sånt där men nu finns det inte massa skit på den och det är nytt windows. Så nu är den lite mer allert och pigg. :) Taack killar! :D
Så det är därför det inte blev någon uppdatering på bloggen igår. :) Fick bli en datafri kväll. Hehe

Jag har redan slutat jobba för idag. Började vid åtta och slutade vid typ elva. Snabba som faan. :) hehehe Det kan ju vara skönt att komma hem tidigt ibland. :)

Igår jobbade jag ju också.. men då blev det liite längre.. var nog hemma vid fyra (eller vad klockan nu var) hehe. Då gick jag nästan direkt och tränade. Det gick bra men eftersom jag bara hade ätit EN banan på heela dagen så blev jag liite yr och orkade inte så mycket. :/ Hmm, inge bra att inte äta. Så då gick jag hem igen.
Hade en liite jobbig stund :(:(  Sen duscha och käka mat. Då var Anders inne hos Azad och fixa musik och datan.
Då kollade jag på en super rolig film som gick på femman som hette old school. :) Heheh jag har nog sett den förut men kom inte ihåg så mycket. Så hade lite filmmys med mig själv i soffan. Sen somnade jag i slutet av filmen och vaknade av att Anders väckte mig. Haha
Hoppade in i sängen och sov vidare. :)

Men nu ska jag laga mat för jag har inte ätit något idag heller. Men idag är det ju lagom, lunchtime nu ju. ;) heheh Igår höll jag mig liite för läänge!! Åt middag (första maten på hela dagen) vid ungefär nio tiden. :( Trödde jag skulle avlida av hunger. Haha Men jag klara mig. :)

Hej så länge!

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0