Nu är det allvar..

Vad faan ska man göra för att bli accepterad för den man är?? Det är alltid något.. blir lite trött på det. :/
Men nu jävlar ska jag köra varje fucking dag (typ) på gymmet så det händer något. Nu ska jag ta tag i det på riktigt.. en gång för alla! Visst jag brukar vara där ganska ofta.. men nu ska det bli OFTA och LÅÅNGA PASS!! Så fort jag får en stund över så ska jag vara där..
Finns kanske andra grejer man också kan ändra på andra sätt.. hmm, får fundera på det!!
Vad ska man göra för att bli den där "perfekta" tjejen folk tycker om?? Jaa det är faan den stora frågan..
Antingen är det utseendet, attityden eller att andra bara hittar något att störa sig på och inte tycka om... Det är svårt att veta exakt vad det är men det får jag ta reda på genom att ändra på ALLT!! Så blir väl förhoppningsvis något bättre.
Jag har inte haft världens bästa kväll.. det kanske ni fattar. Pallar inte prata om det.. men nu ska det iallafall bli en jävligt stor förändring.. på flera grejer!! Klara, färdiga...förändra!
Jag börjar när jag vaknar.. Då jävlar ska alla bli nöjda och glada!
Aja... får hoppas morgondagen blir bättre än den här. :'(
Nu måste jag faan sova så jag orkar träna imorgon bitti!
Godnatt (igen).
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0