Mysig kväll

Hejsan svejsan!
Jag har haft en mysig kväll.. och den kommer fortsätta vara mysig. :)
Jag var ju och tränade, det blev bara jag tillslut. Dom andra for till Ikea istället. ;)
Sen när jag hade tränat klart gick jag hem och duscha fort. Fixade mig och åkte till Västerås. Dät träffade jag Anders vid hans jobb. :) Då skulle vi ha handlat massa mat där.. men jag glömde våran fiina inköpslista hemma och då pallade vi inte. :D Hahahah Så vi åkte till Enköping igen och käkade middag på Sarajevo. Det var mumsigt! :P
Taack älskling! ♥
Sen åkte vi en sväng till Maxi och handlade lite annat, tar maten typ imorgon istället. :) Så nu är vi hemma och ska mysa framför en bra film och bara ha en riktig slapp, myskväll. :)
Men nu är snart filmen klar så ska sätta mig skönt i soffan så jag är redo. :):) hihi
Lugn fredagskväll.. men det kan ju vara skojigt också. Speciellt när Anders för en gångs skull är ledig från Joar. :D:D Wiiiie =) Så imorgon kväll blir det nog liite mera fart och bus med Linda. :):) Hihi
Ha en braa kväll nu! :D
Puss Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0