Massa idéer

Jag har massssa idéer på nya tatueringar. :)
Jag vet iallafall fyra stycken jag vill göra. Hihi det är liite farligt att börja, då vill man ju inte sluta. Haha
Och det är sååklart fyra stycken text-tatueringar. ;) Har ju bara min fjäril som är en grej..resten är text.
Är sugen som faan. Men ska kolla liite till för jag har några alternativ. :) hehe Ska be Anders eller Linda att skriva ut dom på jobbet så man kan se liite mera i verkligheten hur det skulle bli. :)
Hehe den på ryggraden tejpa ju Anjana på och så kollade vi hur det skulle bli. :D Haha Skööna. :)

Men men tänker inte berätta mer nu om jag jag har för idéer.. det får ni se när dom kommer. :)

Men så här vill jag inte se ut iallafall :

 

Hmm, hur exakt tänkte dom där??? Han till Vänster är faan läskig.. :/ Aja..deras val..bilderna är från google.se och jag hoppas dom är nöjda! :) Jag ska iallafall satsa på något mindre och liite mer diskret. ;)

/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0