lycklig tjej!

Jag är en lycklig tjej!! 

Jag och Anders tog hem mat från Spicy hot nyss..det blev sååklart JORDNÖTSSÅS! :):) Muuummmssigt :P:P hihi. Det är faan det godaste man kan äta (av allt det jag har smakat iallafall) hihi. :D:D
Sen är det klart jag är lycklig för andra saker också.. min söta kille ♥, min gulliga kusin ♥, dansuppvisning snart ♥ och självklart massa annat! :D:D Hihi :)
Faan vad kärleksfull jag var idag då.. hahaha Men det är ju sant ju! Säger det inte så ofta bara..försöker så gott jag kan. :):) Bättre att visa dom än att skriva det här kanske ;) hihi
Men nu ska vi ha liite tvspels-kväll! Hehehe Skojigt. För alla er som inte vet har jag varit grym på cs, gta, nfs och liite andra spel! Hahaha :D:D Fast det var på data.. nu är det ju xbox, det är jag inte lika grym på. :) Heheheh men får lära mig. Och det var as läänge sen jag spela. :) Men jag är ganska grym på olika kampsportsspell också. :):) Spöa Anders i det för inte så länge sen. Mohahhaha :D:D Heheh ;)
Det ovanför var för alla er som ville ringa bryan, anteckna och ha något att tänka på! :D Hahaha :P
Dom ringde nyss från mitt jobb..så jag har en timmes sovmorgon imorgon. :) Wiiiie Börjar vid sju istället för sex. Niice =)
Ha en braa kväll! Tjollahopp!
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0