kläder, sol, film, jordnötssås

Idag har jag haft en super skojig dag och kväll!. :) Hihi

Jag åkte ju till Västerås på dagen för en liten tur på stan och kolla på kläder och så. Solen sken som tusan (gilla, gilla, gilla!). Jag hitta liite iallafall. Ett par svarta skinn-shorts, en leopard blus, en fjäder-ring och ett par leggins och en ny näs-plupp. :) Hihi helt okej. Det enda jag visste att jag ville ha och skulle köpa var näs-pluppen så jag är nöjd! :D:D hihihi
Sen mötte jag upp Anders på stan så gick vi till bilen och åkte hem. :) Hihi

När vi kom hem så tog vi det liite lugnt och satte på en film och myste i soffan. :) Vi kolla på "devil".. den var braa. Liite småläskig, men inte så farligt. Men den var bra. :) Sen gick jag och tränade med Linda.
Vi tränade väl ungefär en timme. Det gick bra men jag var inte så super taggad. :/ Hahaha så får köra hårdare nästa gång. :) Sen hem och duscha direkt.

Sen var vi ju tvungna att käka middag. :) Då åkte kag och Linda till Amazing Thai. :P Muuums. Jordnötssås <3 heheh Men vi käkade såå mycket så man kunde tro att jag var gravid i typ sjunde månaden.. men det var bara 30kilo mat i magen. ;);) Hahahhahaha Eller det kanske inte syndes men det kändes så.. vi trodde typ vi skulle spy när vi var klara. Hahahahha Men såå mycket åt vi väl egentligen inte, bara att det blev ganska snabbt och så. hehe Vad gör man inte för liite jordnötssås?! Det är värt att spy för!! :D:D Heheheh Men ni kan vara lugna, vi spydde ju inte på riktigt.. känades bara liite så. :) hahaha Asså fräsch jag är.. snackar om spyor massa. Hahah =)

Nu är jag iallafall hemma igen. Ska väl slappa liite framför tvn och datan nu ikväll. Men först skulle jag behöva vika tvätten. Anders tvätta igår och jag viker den.. bra deal!! :D:D Hehe
Så ska väl sätta igång med det så jag får det gjort. :)




Här är mina shoppingfynd från idag. :) Sen ett par heelt vanliga svarta leggins..liite blankare. :) Men dom hade jag ju på mig när jag tog kort så dom fick inte vara med. ;) hehe

Men nu ska jag fixa tvätten. :)
Ha en bra kväll nu!

/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0