kanondagochkväll

Idag har jag haft en superbra dag och kväll. :)
Var ju på stan tidigare och skulle hitta en kalender och så. Jag hittade en jättefin. :) Massa blommor i olika färger på. :) hihi.. det var typ den och en svart som fanns kvar på Åhlens. (liite försent ute kanske) ;) hehe
Sen köpte jag två lila kaffemått. :) hehe Nu när vi har en kaffebryggare så måste vi ju ha ett ordentligt kaffemått. Så hitta snygga i plast som var lila. :) Dom fick följa med hem. Hehe
Jag hitta även en snygg svart spetströja och en bra bra (bh alltså) hahahha ;);) Kanske inte stavas exakt så?? men kul var det.. garva ihjäl mig nyss. :D Hahaha men hittade en fin som man kan ha under tröjan. Jag hade på mig det idag men har ingen bra bild.. så det kan jag fixa imorgon. :) hihi

Sen hade jag liite mys med baby och kolla på hål i väggen (jag vill också vara med) och Deuce Biggalow. Hahaa den var sköön. :):) heheh
Vid åtta började han jobba och då gick jag till Linda. Där var hon, Anjana, Nathalie, Pierre & Smiri/Smirre (vad kom vi fram till?? hehe) Så där lyssna vi på musik, prata och frack vin. Jag drack rosévin.. vad hände??? Och Anjana drack vitt vin.. asså vad är det med oss?? Hahaha  Men det var skojigt.. sen åt vi lite mat och så också. :P Vi som sa att vi skulle spara till imorgon men vi tröck dom..in med heela bara! ;) hahaha

Men nu ska jag busa vidare (sitta och häcka framför datan/tvn.) heheh Hoppas ni har haft en skojig kväll. :)


Fiiin va?!?! =) hihi

 
Svarta naglar, svart ring, svart tröja och svart bh.. Heheh ganska mörk idag alltså. ;)

/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0