Kan någon gifta sig??

Kan inte någon gifta sig snart? jag vill gå på bröllop! :) jag har bara varit på ett i hela mitt liv och då var jag tio år och var åksjuk och låg och spydde i ett dike. nice!! :) Hahaha men jag har ju jobbat på kanske 10 stycken, men det är ju inte samma sak. Hehe något som skulle vara kul är att jobba som bröllopsfixare! :) jag gillar ju att pyssla och göra fint och så. fax att byta yrke kanske. ;) Hahaha fick den känslan igår när jag jobba och knöt små söta lappar på alla glas. Hehe men nää det vill jag nog inte.. för då lär man ju bli trött på sånt och inte vilja ha ett stort fint bröllop själv. och det vill jag ju. Hehe :) men därför skulle det vara Skojigt att gå på ett. så kom igen nu alla jag känner.. är det inte dax att slå till?? ;);) Hihi. /Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0