Jordnötssås <3

Hej hej! =)

Jag och Anders var nyss på Vita Elefanten och åt. :P JORDNÖTSSÅS ♥♥♥ hihi det är sååå gott! :D hehe
Det var mysigt. :) Idag är ju båda lediga.. han var med Azad tidigare men det är mysigt att ha han hemma såhär tidigt. :) hihi

Jag får mitt nya kort tidigast på fredag.. hon trodde det skulle hinna komma då..förhoppningsvis. Annars kommer det nästa vecka.. palla det!!!? Måste ju ha mitt kort nu. :/ hmm, men men vi håller tummarna på att det kommer snart. :)

Nu ska vi mysa i soffan liite. :) hihi skojigt.

Nu ska ni få se före och efter bilder på vårat sovrum. =)





ÄÄlskar nya sovrummet. :) Man ser dock inte så bra här att det är beige på dom andra väggarna. :) hihi snyggt va??!?! Jag gillar det som faan. :) hehe

Nu ska jag mysa liite. =)

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0