jävla skit..

Det går såå jävla bra ibland asså..!

Skulle ju gå till gymmet och träna för ett tag sen. När jag är på väg dit kommer jag på att jag INTE vill ha semlor från typ Ica så vill ju in på fabians och köpa.. men dom skulle ju hunnit stängt medans jag träna så jag hoppa in där snabbt och handla. Men dom hade bara en påse (ingen kartong eller låda) Så jag pallade inte springa runt och släpa på den till gymmet och det. Så jag knatar hem igen och lämnar semlorna. Allt är ganska lugnt fortfarande.

Sen gick jag mot gymmet igen... när jag precis är utanför känner jag att jag inte har mitt gymkort med mig. Och jag pallade verkligen inte försöka få någon att öppna åt mig. :/ Så jag vänder och går hem IGEN (den här gången enda från gymmet). När jag väl är hemma tar jag gymkortet och lägger det i jackfickan. Men under hela den här tiden har min kiss-blåsa hållt på att sprängas så jag hoppar fort in på toa. Sen sätter jag på mig en jacka och går igen. När jag har gått ner för alla trappor kommer jag på att jaag sååklart la kortet i den andra jackan. Blir irriterad som faan, taskar väskan och springer upp igen!! :(
Tar det där förbannade kortet och går iväg till gymmet igen.

Under hela tiden är det en familj som sitter och käkar i en restaurang (vid fönstret) och varje gång jag gick förbi kollade pappan ut... seriöst... "Hej, jag är tjejen utan liv som springer fram och tillbaka på torggatan fem gånger på en halvtimme". Om han kände igen mig borde han ju verkligen tro att jag inte har något liv.

Om någon har sett min hjärna kan den gärna få säga till, för här är den faan inte iallafall. :( Det går såå jävla bra ibland.

Och sen när jag väl kommer in på gymmet är det as mycket folk och seriöst typ alla är fucking mobboffer! :/:/ Kan folk bara bete sig normalt?? När jag står på löpbandet hör jag dom som är på våningen under!! Och då lyssnar jag på musik också. Dom skrek och gapa som in i helvete. Asså.. vi är på ett gym..INTE ETT DÅRHUS FÖR DAGIS BARN!! Seriöst.. om ni ska hålla på som små femåriga trotsåldern-ungar så vet jag ett jättebra dagis som inte ligger långt härifrån. Kan till och med ringa och kolla om ni kan få komma dit.. :/ Blir såå less ibland. Det är klart att man får skoja, låta, bråka eller vad fan man vill på ett allmänt gym.. men någon jävla måtta får det väl ändå vara?!?! Jag hörde er.. när jag var en våning över och med hög musik i öronen och sprang på ett löpband.. plus att det är massa andra människor där som låter och musik i gymmet också.

Kan alla som tränar på mitt gym snälla säga vilken tid ni brukar vara där så jag vet när jag INTE ska gå dit.. så jag är säker på att jag är där själv. Aja.. alla behöver inte ta åt sig men måånga!! :/:/ Man är väl på ett gym för att träna och så.. inte skrika och gapa och jag vette faan vad dom höll på med.. :(

Aja.. jag körde kondition i en halvtimme och sen ben bara.. sen pallade jag inte vara kvar där längre. Men men får väl gå dit imorgon innan jag jobbar om jag pallar.

Nu ska jag duscha och laga mat. Ska tänka på annat för sen ska jag ha en mysig kväll men sötisen när han kommer hem. :)

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0