Jag erkänner..

Hallå där köp blåbär, eller hallon eller någon annan frukt!! :D:D

Jag kan erkänna att jag var liite anti att dom skulle installera Windows 7 igår på min data för jag gillade ju vista. Men nu erkänner jag att jag äälskar det!! Det finns ett spel jag älskar och är grym på nu på datan. ;);) mohahah. Hej hej och välkommen tillbaka spelberoendet! :P:P hehe Asså, det är inget märkvärdigt spel eller så. Men spelade det när jag var mindre och det fanns ju inte på min data innan. :) Men nu finns det! Wiiie. Då har man något att göra om man har tråkigt. :):) Yeeyeyey
Hahha, jaa jag vet att jag är liite mobbad.. men det är ju kul som faan. Och visst.. det är inte bara därför jag gillar 7an. Det var ganska bra annars också. Fattar inte så mycket bara. ;) Men det kommer väl. Hihihi

Men nu ska jag snart gå och svettas lite på gymmet. Ooh yeah. :)
Bye bye!

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0