im in love..

Jag är kääär!! <3<3

Var ju ner på stan nyss..skulle byta en sak. Det gick bra och så. Sen har jag sett ett par skor förut.. men trodde dom var super dyra. Men idag kollade jag.. och dom var ju billiga, typ! ;) hehehe
Dom är från Friis & company och är ursnygga! :D:D Har ju inga kilklackar.. men nu har jag!! Wiiie. :) hehe
Och dom känns sköna.. :) Annars pallar man ju inte om man får ont i fötterna direkt. ;) hehe

Så nu har jag ju värsta party outfiten här hemma som bara väntar på att få komma på. ;) Snart hoppas jag! Ikväll??! ;);) hehe

Dö inte nu...



Och med det jag inhandlade igår..



Jag dör iallafall.. snyggt som tusan. :) hehe

/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0