Idag är det torsdag..

Idag är det torsdag.. asså, det var ju helg nyss! :/ Skumt det där.... visst jag gillar när det är helg men va faan, helgerna går ju också fort som fasiken! Haha Aja.. får börja ha med en videokamera och filma vad jag gör om dagarna.. för jag kommer ju inte ens ihåg, såå snabbt går det ju. :) Heheh
Idag har jag jobbat frulle..det har gått bra. Jag har varit själv hela dagen (asså i serveringen) men det gick fin fint. 
Kom hem för en liten stund sen.. men nu är jag skit trött! Så ska kanske vila en stund. :) hehe Det är sköönt. :)
Btw, jag spöa Anders igår!! :D Mohahhahah Alltså på xbox. :):) Hihihihih Vi spela ufc. Det är skooojigt. (ultimate fighting championship) hihihi Fast jag får såå jäkla ont i tummarna.. hahahaha Men det är nog bara för att jag blir föör ivrig och trycker på alla knappar jag kommer åt. ;) Har nästan liite träningsvärk i dom idag ;);) hahahah
Men jag var ganska duktig.. men fick ganska mycket stryk också. :( hehe
Här är 9 liters-flaskan jag fick! Hehe Cool som faan ju. Jag ställde en "vanlig" flaska bredvid så man kunde se skillnaden. :):) Hehehe Nice nice!
Såhär ser jag ut en vanlig arbetsdag på Thoresta. :)
Fick smarriga cupcakes idag på jobbet som Elin hade gjort. :) Wiiie Mumsigt värre :P
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0