Härlig torsdagskväll

Hej hej!
Sorry för dålig uppdatering. :/

Igår började dagen åt helvete.. åkte tidigare till jobbet för att jag behövde tanka innan. När jag kommer till macken så stod det bara medges ej om mitt kort. Fick liite damp och prova massa gånger men det gick inte. Åkte hem fort som faan och satte på datan och kolla internetbanken.. hade ju pengar.. visste ju det redan men kolla ändå. Åkte tillbaka och försökte tanka igen.. samma sak, medges ej. Åkte hem igen och satte över mycket mer pengar på kontot ifall den var knäpp. Prova igen.. funka inte. Försökte ta ut pengar i en bankomat. Medges ej där med.. Får damp som in i helvete (klockan var redan föör mycket också) Åker till nordea och ska kolla vad problemet är. Då är det sååklart en as seg tant före.. så det tar låång tid. Men då säger dom till henne också att alla betalningar och uttag inte funkar om man har nordea just för tillfället. Så jag tar ut pengar där.. kan åka och tanka och sen åka till jobbet. Jag blev liite försenad (15minuter) och det var ju liksom min första dag som fast anställd. Kul att komma försent då!! Men jag ringde och sa det när jag kom ut på motorvägen. Men ändå..
SKÄMTAR DOM ELLER?? Jag var inne på internetbanken tre gånger under den förmiddagen.. varför i helvete kan man inte kanske skriva det där?? För hade jag vetat det direkt innan jag åkte kunde jag ju åkt till banken direkt. Men neeej, det stod inte någonstans... braaaa jobbat!! :/:/ Vilka idioter..

Stressad som ett as och gråtandes i bilen åkte jag till jobbet och jobbade ett mellanpass. Det gick bra. Det var grabbarna och jag. Ganska lugnt och så. Jag slutade vid 21.30.
Då åkte jag hem direkt...

Väl hemma blev det en liiten myskväll med sötisen. :) Vi kollade på date movie och käka popcorn. :) hehe Sen "vilade" vi liite i soffan innan vi gick och la oss i sängen. ;) hehehe


Idag jobbade jag på Aske..började 6.30. Det var full fart men ändå ganska lugnt. Slutade vid 15.30 ungefär.
Då åkte jag hem och vilade liite. Powernapa i typ en halvtimme och sen när Linda slutade jobba träffades vi på gymmet och körde en timme. :) Det gick bra. Det känns redan som jag har träningsvärk i rygg och armar. hahahha :D Efter det köpte vi sallad på Wickmans, tog med den hem till mig och kollade på Sveriges värsta bilförare! Heheheh Asså.. Fredde och Martin!!! Såååå jävla skööna! :D:D Hehehhehe
Och nyss kolla vi på lyxfällan också. Nu har Linda åkt hem och Anders har kommit hem. :)

Så nu blir det mys med pojkvännen. :D:D Wiiiie. Så den här kvällen har varit skojig och rolig! :D

Nu har jag inte tid att sitta här längre. :) Hehe
Ha en braa kväll nu!



Pusss Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0