Härlig söndag!

Godmorgon! :D Jag vaknade vid typ elva och när jag kollade ut var det super fint väder. :) Då är det härligt att vakna och gå upp.. annars kan man lika gärna ligga kvar i sängen och sova. :) hehe
Men idag vill man bara UT!! :D Ganska varmt och skönt och det börjar kännas som vår.. iallafall när solen är framme. Snön smälter bort och det GILLAR VI!! ;) heheh Bort med den skiten bara. :)

Nu ska jag käka liite och sen gå och träna tänkte jag. :)
Här kommer liite bilder från igår. :) hihi

     

Hehe fråga oss inte vad vi gör.. jag har faktiskt ingen aning. :):) Det finns typ tjugo olika bilder med olika miner och så. hahaha. Att man kan ha såå kul med en kamera är ju braa! Lättroade. ;);) hehe

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0