godnatt

Börjar bli väldigt trött nu.. så det är väl dax att sova liite kanske. Eller vila iallafall. ;)
Jag och Linda åkte till Fernandosoch träffade Yosef, Pierre & Dino. Dom satt där och drack innan dom skulle till JOar så vi åkte dit och var lite sällskap. Satt och prata massa och så. Sen kom Anjana & Bella också. Skoj :)
Så vi var där till kanske tolv..eller så var klockan kanske halv ett, kommer inte riktigt ihåg. Hahah
När dom drog ner på Joar så åkte jag & Linda till donken, vi var as hungriga och kom på att vi båda bara hade ätit lunch. Så vi käkade lite där och satt och snacka. Trevligt, trevligt!
Sen skjutsade hon hem mig. Sen jag kom hem har jag bara suttit vid datan och inte gjort så mycket. Har gjort en jättefin typ tavla. :) Gjorde den lite slarvigt bara men den blev ganska fin. Det är en text.. den vill jag tatuera någonstans. Eller jag ska det.. men inte just nu. Gör det när jag har tid och så. :) hehe Kommer bli fiiint! Men vet inte riktigt vilken stil jag ska välja.. har några bra alternativ. :) Och jag vet nog vart jag ska sätta den också. =) Kommer bli grymt.
Men men nu ska jag nog kolla om det går något bra på tv.. annars går jag och däckar. :) hahaha
Godnatt, sov så gott nu!
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0