fredag!!

Hej hopp! :D
Idag ör det fredag. :) Wiiiehoo. Heheh jag har ingen aning om vad som händer ikväll men en fredag betyder alltid något bra och skojigt! ;) hehe Ska nog busa liite med Linda och Sara tror jag och vi får se vad vi hittar på. :) hihi

Idag på morgonen gick jag och tränade.. duktig! ;) Men jag körde inte så mycket.. var inte så taggad. :/ Hmm, men var där i typ 40 minuter och körde iallafall. Får gå dit imorogn och vara bättre. :D haha
Sen var jag på banken och fixade liite. :)

Nu har vi precis käkat mat. Muums, det jag gjorde igår. Pasta, bacon, ostsås och riven parmesan på. :):) smarrigt som tusan. :) hehehe

Nu ska jag fixa mig (frillan och fejan) sen gå ner på stan.. måste ju fixa en jäkla kaleder ju. :) hahaha Det är fööör mycket nu, har liksom ingen koll. Hahah olika jobb hela tiden och massa annat. Hahaha Kan vara bra att kunna skriva ner det i en ordentlig kalender istället för på små lappar som ligger överallt. ;);) hehe
Så vi får se om jag hittar någon.. kanske inte finns så många nu eftersom det redan är MARS! :) hahaha Dom som är smarta köper väl ny när den andra tar slut och det nya året börjar men jag har inte tänkt på det. :P hihi

Men nu ska jag sätta fart och fixa mig liite. :) Hej så länge! =)

/Jasmine

Kommentarer
Postat av: Angelica

om du inte hittar en kalender på stan, så beställ en från : www.personligalmanacka.se . Skit bra , dock lite dyrare men ;)

2011-03-04 @ 15:58:40
Postat av: Jasmine

Jag hittade en fin på Åhlens. (fanns två att välja på) haha :) Men det var en bra sida.. ska kika där till nästa gång. :)

2011-03-05 @ 01:18:38
URL: http://jasminelindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0