.

Vem kan man tro på och vem kan man lita på?? Just nu känns det som man inte kan lita på något.. :/ Det är liite drygt! Vill ju liksom kunna veta hur saker och ting ligger till och vad som är den "sanna" historian. Men just nu känns det svårt att ta reda på det.. vissa människor är ju inte lika öppna som mig och kan prata ordentligt och vissa snackar bara massa skit. Det borde vara svårt att vara så.. jag skulle nog inte klara av det. :/ Är för snäll och godhjärtad för det. (jaa jag är oftast snäll mot folk) men snart kommer jag inte riktigt palla vara som jag är. Visst jag säger alltid vad jag tycker och tänker (för det mesta) och det har jag alltid gjort. Och vissa kan tolka det som att jag är elak och så.. men jag är bara ärlig. Jag säger såklart som det är.. palla hålla på att snacka skit, vara falsk eller ljuga. Det är inget för mig.. då kommer jag snart släppa lös monster-jasmine. Hahahhahha :D:D
Nej ska fortsätta vara seriös.. men det är inte okej att folk håller på så. Och nu snackar jag inte om en person, det är flera olika grejer. Men det irriterar mig som faan. :/
Men men nu ska jag träffa Linda, Pierre, Yosef och Dino. :) Hej så länge.
btw.. kvällen till ära har jag tina turner frilla. Hahahhaha pallade inte fixa den.. så just nu är frillan bara stor och hår överallt. ;) hahahahha
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0