dansuppvisning

God kväll! :)

Dansen var skojig.. men faan vad man tappar mycket när vi har haft lov nu i två veckor. Hehe och jag har ju inte riktigt haft tid att träna hemma. :/ Men nu är vi på g igen. :) hihi

Den 1 maj har vi dansuppvisning på Maxim teatern i Stockholm! :) Det ska bli såå himlans kul och jag längtar som faan. :) hihi Så om det är någon som ska men och kolla så hör av er.. för nästa söndag ska jag köpa billjetter. Dom jag vet som ska kolla är Linda och Anders. Hihi Men om det är någon mer som vill med så hojta till så kan jag fixa. :) Hehehe Ju fler desto bättre. ;);) mohahhaha. (det är en söndag btw) :)

Men nu ska jag fortsätta kolla på bröllops fotografen som går på fyran. Den verkar braa. :) hihi

Ha en bra kväll nu! Puss hej /Jasmine

Core streetdance company på Maxim förra året. :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0