dans

Nu kom jag nyss hem från dansen. Det var väl roligt.. men var inte riktigt på humör.. men men det gick bra. Nu har vi fyra veckor kvar, sen är det lov i två och sen är det uppvisning på Maxim den första maj. Idag har jag köpt några biljetter. Är det någon annan som vill ha så läär dom ju säga till typ snart!
Men det ser jag fram emot, det ska bli skojigt.
Innan jag gick och dansa var jag ut till mamma en timme typ. Borde åka dit oftare. :/ Det är inge långt men det bli inte så ofta iallafall. :( Det är jag ledsen för! Men det var fint som vanligt och jag saknar henne lika mycket varje dag! ♥ Älskar dig suuper mycket mamma!
När jag kom dit var det ju några gamla ljus kvar som hade brunnit ut för länge sen.. men ett av dom var helt smält och så. Hur i helvete tänker dom som gör såna där ljus??? Hade det varit sommar ute nu så hade ju för i helvete hela graven typ brunnit upp!!! :(:(:( Jag ska aldrig mer köpa såna.. får bli några andra i riktigt lykor och kanske i glas. Det är ju jävligt braaaa...eller??!?!? Fy faaaan! Tur för dom att det var snö nu säger jag bara!
Såhär såg det ut...
Och den låg ner.. så om det hade varit torrt och gräs/blommor så hade det ju kunnat spridits huur lätt som hellst! :(:(
En annan sak.. om jag inte bryr mig om en person minsta lilla  ...inte fan tänker man offra fett mycket och försöker, vill och nästan går och träffar den bara för att säga hejdå för att den ska åka bort ett tag??????!?! Det låter liksom inte rimligt för fem fucking öre. Bara skitsnack rent ut sagt! :( Om man måste säga hejdå och verkligen typ vill det, jaa då verkar det ju som man bryr sig om den personen. Blir såååå helvetes jävla less så jag inte vet vart jag ska ta vägen! Det här slog tamme fan rekorden!! Jag har blivit sur, ledsen och besviken för många andra grejer.. men det här! Kan inte ens beskriva vad jag känner om det hela just nu.
Tycker synd för er att ni inte fick chansen!!! Men en sak är säker.. jag ser saker på ett heeelt annat sätt nu, har öppnat mina fucking bruna ögot och kollat riktigt noga.
Eller det kanske bara är jag.. men om jag inte bryr mig om någon så gör jag ju inte det och skulle inte bry mig för fem öre om den skulle åka bort eller typ försvann...
Men men vi alla är olika och det är väl bra men dra en gräns för faaan!! :@
Aja.. nu ska jag slappa resten av kvällen.. kolla på film och så.
Imorgon börjar jag tidigt så ska väl försöka komma i säng någorlunda tidigt, om det går. Har föör mycket i huvudet just nu för att kunna slappna av. Men vi får se hur det går.
Godnatt! Kommer inte palla skriva mer ikväll. Hörs imorgon.
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0