Braa lördag!!

Hejsan!
Nu ska jag slänga mig i sängen och sova!! Ska bli sköönt!

Idag har jag haft en jättebra dag och kväll!
Började med att jag och Anders gick upp tidigt och fixade oss och så. Vi hämtade upp Pierre vid kanske elva. Sen åkte vi till Västerås. Anders skulle byta sin mobil som inte funka, det var liite struligt och så men tillslut kom dom nog på en lösning. Haha in och ut ur expert-butiken massssa gånger. hehe :)

Sen var det dax för lunch. Då blev det jordnötssås!! :D:D Muuuumsigt! :P Vi var på Thai fastfood. Det var bra där. :) hihi då blev dagen genast mycket bättre. ;) hehe
Sen packade vi in oss i bilen och åkte mot Uppsala. Hahaha Sköööna. Först Västerås och sen Uppsala. :)

När vi kom till Uppsala träffade vi Yosef i Gränby centrum. Gick en sväng där inne och sen fikade vi på ett litet fik. :) Det var mysigt. Hihi Under hela dagen har det ju varit super fint väder också. :) Det var liite kallt ibland och blåste ganska kallt men det var ju massa sol och så. :D Hehe sånt gillar jag! 

När vi hade fikat klart ville grabbarna till medimarkt såklart. hehe (killar vill faan ALLTID dit) hehee men det kan ju vara lite skojigt. Vi gick runt ganska läänge och pilla lite på nya ipad och grejer. Hehe Sen gick vi ut men då såg dom något braa. Så då gick vi in igen. Hehe. Så d shoppade dom liite mer. :)
Jag hittade ett par hörlurar som jag kan ha när jag tränar. :) Såna där som är över huvudet liksom och inte som ett jäkla headset. Haha HATAR när det ramlar ut heela tiden. Så fort man springer lite flyger den ur örat. Hahah det är irriterande som faaaan! Men nu har jag löst det problemet. :) hihi 

Sen körde vi hem Yosef och åkte tillbaka till Enköping. Dåstanna vi på Ica och handlade liite och köpte med oss mat från restaurangen bredvid. :) Åkte hem och käka lite. Sen fixade jag mig och så. 

Sen var det party som gällde. Packade väskan tog med mig drickan och knata längs fjärdhundragatan till Linda. :) Där drack vi och fixade oss liite till. Sen gick vi till André som hade fest. Där spelade vi kort och körde massa lekar, lyssnade på musik och snacka. Det var trevligt. Jag kände inte så många men det var skojigt. :)
Jag kom dessutom på en ny drick-lek. Finns i sjön a la Jasmine, ska jag kalla den! Heheheh :D:D Det är som vanlig finns i sjön men man alla andra får dricka om någon får par (eller jaa fyrtal såklart). hehe det var en smart lek tycker jag. :):) heheh Ska köra den nästa gång vi dricker också. ;)
På slutet mådde jag inte så jättebra så jag knata hem vid typ två. Så nu ska jag sova! :D Anders kom hem för en stund sen också. :)
Godnatt!!
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0