bh.. nej förlåt dh.

Hej hej. Ikväll har jag tränat med Linda.. vi svettades. Eller iallafall jag.. hahahha blöt som faaan, typ kladdig på hela kroppen. Muums. ;) hahahah Men det gick bra. Idag körde vi på bra tycker jag.
Sen efter det gick jag hem..kolla liite på tv och fick se sötisen liite också. Sen var det hopp in i duschen som gällde. :) hahahah. Medans jag försökte bli av med all svett lagade Anders mat. :) Wiiie Sen gick han till Azad & Dino (musikstudio där ikväll). Så jag käkade mat och kollade på desperate housewives. :) Det var braaa. Missade ju förra veckan när det den nya säsongen började, så det var bra att jag inte missade idag också. :)
Jag är fortfarande själv här hemma.. men han den där som bor här skulle komma strax. Då blir det mog liite filmmys innan det är dax att sova. :) Wiie
Imorgon börjar jag 11.00 så då kan man sova ganska länge..sköönt. :)
Sov så gott nu! Godnatt!
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0