Åker nu.

Hej!
Jag har hunnit vika all tvätt och diskat och fixat liite i garderoben.. det var kaos där inne.. nu är det liite bättre. :) hehehe
Något jag inte gillar är när typ 96% av alla strumpor är svarta! Några är stora (Anders) , några är små (mina), några är tjocka, några tunna, vissa är låga och vissa höga. Hahaha Och man MÅSTE ju seriöst para ihop dom, annars står man där och ska försöka leta efter två som passar. Och om man har bråttom är det ju kört! Hahah :D:D
Men nu är det fixat iallafall. :)
Nu ska jag åka och jobba.. börjar halv fyra, om en timme alltså. Så ska bara ta väskan och dra.
Ha en bra dag allesammans! =)
btw..nu skiner solen!! Yes yes, inge mera snö tack!! :D
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0